I think I figured out how to allow guest posting, and have.

View previous topic View next topic Go down

I think I figured out how to allow guest posting, and have.

Post by Zero Point on Sun Mar 08, 2015 2:34 pm

Screw it, I doubt it will be a problem, if it is I'll shitcan it.
avatar
Zero Point
Admin

Posts : 332
Join date : 2015-02-13

View user profile http://rockbottom.forumotion.com

Back to top Go down

Re: I think I figured out how to allow guest posting, and have.

Post by Zippy on Sun Mar 08, 2015 2:35 pm

Yep. Definitely worked it out. Yay me.

Zippy
Guest


Back to top Go down

Re: I think I figured out how to allow guest posting, and have.

Post by Your Mom on Sun Mar 08, 2015 2:53 pm

Perhaps you could pm me and explain how cos I haven't figured it out yet.
avatar
Your Mom

Posts : 240
Join date : 2015-02-17

View user profile

Back to top Go down

Re: I think I figured out how to allow guest posting, and have.

Post by GUESS on Mon Mar 09, 2015 8:23 am

Worked for me, too!

Now guess who?? Twisted Evil

GUESS
Guest


Back to top Go down

Re: I think I figured out how to allow guest posting, and have.

Post by Zero Point on Mon Mar 09, 2015 10:30 am

GUESS wrote:Worked for me, too!

Now guess who?? Twisted Evil

Lol! No idea, please give more hints.
avatar
Zero Point
Admin

Posts : 332
Join date : 2015-02-13

View user profile http://rockbottom.forumotion.com

Back to top Go down

Re: I think I figured out how to allow guest posting, and have.

Post by Your Mom on Mon Mar 09, 2015 10:31 am

Are you going to share your knowledge or what?
avatar
Your Mom

Posts : 240
Join date : 2015-02-17

View user profile

Back to top Go down

Re: I think I figured out how to allow guest posting, and have.

Post by Zero Point on Mon Mar 09, 2015 10:35 am

Your Mom wrote:Are you going to share your knowledge or what?
Check your PMs you idiot. I just got here and had actual important stuff to do first.
avatar
Zero Point
Admin

Posts : 332
Join date : 2015-02-13

View user profile http://rockbottom.forumotion.com

Back to top Go down

Re: I think I figured out how to allow guest posting, and have.

Post by GUESS on Mon Mar 09, 2015 11:48 am

Zippy wrote:Lol! No idea, please give more hints.

What, you can't compare IP addresses 'n shit?

Also, there's not quote function for guests. Not sure if that is a good thing or not

GUESS
Guest


Back to top Go down

Re: I think I figured out how to allow guest posting, and have.

Post by Zero Point on Mon Mar 09, 2015 11:55 am

GUESS wrote:
Zippy wrote:Lol! No idea, please give more hints.

What, you can't compare IP addresses 'n shit?

Also, there's not quote function for guests. Not sure if that is a good thing or not

Oh, I couldn't be bothered keeping track of IPs and shit like that!
WAY too much like hard work. I might work on giving guests more rights though... I notice you can't post a new thread either.....
avatar
Zero Point
Admin

Posts : 332
Join date : 2015-02-13

View user profile http://rockbottom.forumotion.com

Back to top Go down

Re: I think I figured out how to allow guest posting, and have.

Post by Holly Golightly on Mon Mar 09, 2015 12:05 pm

Yeah, I noticed that.

I was going to post a thread about trolling and couldn't find any button thingo to get it started.
avatar
Holly Golightly

Posts : 30
Join date : 2015-02-14

View user profile

Back to top Go down

Re: I think I figured out how to allow guest posting, and have.

Post by Zero Point on Mon Mar 09, 2015 12:06 pm

Holly Golightly wrote:Yeah, I noticed that.

I was going to post a thread about trolling and couldn't find any button thingo to get it started.

Damn it, I thought I had it worked out, but it still doesn't seem to be working.
avatar
Zero Point
Admin

Posts : 332
Join date : 2015-02-13

View user profile http://rockbottom.forumotion.com

Back to top Go down

Re: I think I figured out how to allow guest posting, and have.

Post by Your Mom on Mon Mar 09, 2015 12:39 pm

GUESS wrote:Worked for me, too!

Now guess who?? Twisted Evil

You would surely have to be a Troller.
avatar
Your Mom

Posts : 240
Join date : 2015-02-17

View user profile

Back to top Go down

Re: I think I figured out how to allow guest posting, and have.

Post by not troller on Mon Mar 09, 2015 1:28 pm

Your mum wrote:You would surely have to be a Troller.

Nope!

And guests still can't quote... I did this manually cos I'm smrt. Wink

not troller
Guest


Back to top Go down

Re: I think I figured out how to allow guest posting, and have.

Post by Your Mom on Mon Mar 09, 2015 1:55 pm

In that case, you're an Aussie.
avatar
Your Mom

Posts : 240
Join date : 2015-02-17

View user profile

Back to top Go down

Re: I think I figured out how to allow guest posting, and have.

Post by Zero Point on Mon Mar 09, 2015 2:10 pm

not troller wrote:
Your mum wrote:You would surely have to be a Troller.

Nope!

And guests still can't quote... I did this manually cos I'm smrt. Wink

LOL. There's no function to either allow or disallow guests from quoting. Lucky you know how to type it in manually!
I can't figure out how to allow the function anyway, which doesn't mean it CAN'T be done.
avatar
Zero Point
Admin

Posts : 332
Join date : 2015-02-13

View user profile http://rockbottom.forumotion.com

Back to top Go down

Re: I think I figured out how to allow guest posting, and have.

Post by Baldrick on Wed Mar 11, 2015 9:26 pm

Let me know when there is something worth quoting....

Ok 6 beers I'm done...
avatar
Baldrick

Posts : 61
Join date : 2015-03-05

View user profile

Back to top Go down

Re: I think I figured out how to allow guest posting, and have.

Post by Zero Point on Thu Mar 12, 2015 5:01 pm

Baldrick wrote:Let me know when there is something worth quoting....

Ok 6 beers I'm done...

Meh. This'll do.
avatar
Zero Point
Admin

Posts : 332
Join date : 2015-02-13

View user profile http://rockbottom.forumotion.com

Back to top Go down

Re: I think I figured out how to allow guest posting, and have.

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum